dinsdag 29 januari 2013

Wat kijk jij?




















Vandaag heb ik me verdiept in het kijken van tv-series en soaps.
Ik zelf kijk elke avond naar Goede Tijden Slechte Tijden. De dilemma's die daar afspelen vind ik echt heerlijk. Vooral om naar te kijken dus. Ik volg de serie nu voor anderhalf jaar denk ik.
Ik ben begonnen door mijn vriendin. Ze zei dat het echt een super programma is. Ik had wel eens een klein stukje gezien op vrijdagavond, maar alleen maar omdat The Voice daarna kwam. Ik vond het toen zoon zeik programma. Alleen maar huilen en bedriegen enzo.
Maar nu ik het kijk vind ik het echt heel leuk en kan ik geen avond zonder het. Zeker nu er sinds kort een nieuw iemand bijgekomen is. Beau Schneider (Tim). Ook is Pip Pellens (Wiet) weer te zien in de serie. Na een heel dilemma met pistolen en ongelukken is Wiet afgevoerd naar een TBS kliniek. Haar brein lijkt nu weer helemaal geheeld te zijn, dus mocht ze terug naar Meerdijk. Maar of het goed komt met al haar oude vrienden is maar de vraag.

















Sinds kort is er op de zondagavond Divorce te zien. Het gaat over drie gescheiden mannen. Ik vind het zelf echt heel grappig. Vooral hoe de mannen afgekraakt worden in deze serie. De mannen gaan samen in een huis wonen nadat de vrouwen hun het huis uit hebben gezet.
Samen met een klein varkentje in de tuin.
Wie weet wat er verder gaat gebeuren...














Het tweede seizoen van Moordvrouw is begonnen!
Deze spannende serie over een politieagente Fenna gespeelt door Wendy van Dijk.
In deze serie komt het team voor moeilijke klussen en beslissingen te staan.
Het is ook maar de vraag of alles wel goed uitkomt..
Ik vind dit ook echt een superleuke serie.
Het is spannend, maar niet overdreven. Wat zal erde volgende keer weer voor drama zijn?

xSil

PS. Laat me weten wat je er van vond en waar jij altijd naar kijkt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten