maandag 25 februari 2013

Mijn Huisdieren

Ik heb twee huisdieren, een konijn genaamd 'Sammy' en een hamster genaamd 'Babbeltje'. Sammy is ongeveer 1 jaar, het is een mannetje, hij is best klein en wit, maar de onderkant is zwart/grijs. Toen ik Sammy zag dacht ik: 'omg, die is zo lief, die moet ik hebben!'. Voordat ik Sammy had had ik nog een ander konijn, die had ik 10 dagen en hij was al dood.. Ze heette 'Amy' en ze was pik-zwart.
Babbeltje is ongeveer 3 jaar, het is een vrouwtje, het is een Russische-dwerghamster die worden ongeveer 3 jaar oud. Dus Babbeltje is dus een soort van 'Bejaard'. Babbeltje is gebroken wit. Toen ik Babbeltje kocht was ze kleiner dan een tennisbal! Ze keek zo met die lieve zwarte kraaloogjes, en ook bij deze dacht ik: 'omg, die moet ik hebben!'. Voordat ik Babbeltje had had ik een andere witte dwerghamster genaamd 'Knabbeltje'. Ik dacht: 'hé leuk, Knabbel en Babbel!'. Vandaar die namen.













Dit is Sammy! Zie je hoe lief hij in het gras ligt? En zelfs in het echt ziet hij er nog schattiger uit! :)
Ik hou echt van 'm <3.

Sorry, ik heb van Babbeltje geen foto.'

Dit was het, sorry meiden, jammer dat het zo kort was maar ik kan het niet meer uitbreiden..

Tot de volgende keer!
xLuus

Ps: heb jij huisdieren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten