maandag 25 maart 2013


Review Catrice mascara.

Ik heb een hele fijne mascara, ik heb 'm al een tijdje en ik gebruik hem elke dag. Ik dacht: 'als hij zo goed werkt, waarom schrijf ik er dan geen review over?'. Ik hou van goedkope beautyproducten, maar het moet wel goede kwaliteit zijn vind ik. Catrice is zo'n merk met een goede kwaliteit en een lage prijs. Ik heb niet zoveel make-up van Catrice, maar ik ben wel van plan om meer producten van Catrice te kopen. 'Wie wil nou geen goedkope mascara met een goede  kwaliteit?'



















Hier zie je 'm dan, de mascara klont niet, dat vind ik wel belangrijk aan een mascara. De tube is simpel zwart met een normale tekst, toch ziet hij er wel mooi uit vind ik.

























Het borsteltje is ook vrij normaal, hij is best wel dun. Persoonlijk heel fijn om met een dun borsteltje te werken, dat gaat makkelijker vind ik. De haartjes zijn wel aan de korte kant, maar het werkt prima.

























Deze mascara maakt mijn wimpers lang, dat valt wel op, want bij veel mascara's worden m'n wimpers niet zo lang. Alleen m'n wimpers krullen niet zo erg met deze mascara, dat vind ik wel een min-puntje. Zoals ik al zei: 'De mascara klont nauwelijks'. Dat is een groot pluspunt. Ik ben heel tevreden met deze mascara, dankjewel Catrice :).



















Dat was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! 

xLuus

Wat is jouw favo mascara?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten