woensdag 10 april 2013

Tag: First things.























Vandaag weer een leuke tag voor jullie!
Deze tag gaat over dingen die je als eerste doet of die je voor de eerste keer hebt gedaan.
Het leek me wel een leuke tag, so enjoy!


















Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.

Het eerste ding wat ik doe als ik wakker word is op mijn wekker kijken. Dan wil ik gewoon zien hoe laat het is en of ik nog even verder kan slapen. Als de wekker op 6:45 staat denk ik : Ik moet er nu uit. En weetje, dat is echt geen fijn gevoel.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.

Ik ben echt een luie schildpad. Ik ga nooit naar de sportschool en ben er ook nog nooit geweest.. Ik heb geen flauw idee hoe het daar uitziet en wat je moet doen ;P


Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.

Als ik thuiskom zet ik mijn tas in de gang, dan doe mijn jas uit, loop ik naar mijn kamer, trek vervolgens mijn shirt, blouse (of wat ik die dag dan ook maar aan had) uit om daarna mijn paarse jack aan te doen en achter mijn laptop te gaan zitten. Als ik wil gaan vloggen doe ik trouwens niet mijn paarse jack aan..




















Eerste auto.

Haha, dit is zo totaal nog niet van toepassing. Ik ben pas bijna 13, dus nog lang geen tijd voor rijexamens enz.


Eerste ongeluk/verkeersovertreding.

Ik heb eigenlijk nooit een ongeluk meegemaakt. Mijn ouders hebben weleens autopech gehad, maar niet echt dat er mensen gewond waren. Ik heb ook niet zo veel ervaring met  verkeersovertredingen. Wel rij ik over de stoep en door rood en ben ik alweer vergeten een lampje aan mijn fiets te hangen..

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.

Ik wist al vanaf dat ik klein was dat ik iets in de muziek wilde doen. Ik zong de hele dag en maakte muziek op plastic instrumenten met mijn broer. Maar de laatste tijd twijfel ik aan wat ik later zou willen doen. Iets in de mode of psycholoog lijkt me ook wel wat.

























Eerste keus qua drinken.

Ik denk ananassap of melk met limonade siroop. Het klinkt een beetje gek :' melk met limonade siroop'.
Maar als je een laagje caravan of andere aardbeien limonade siroop  in je glas doet, daarna melk en daarna nog een beetje water en het roert krijg je echt iets heel lekkers ! Je moet wel oppassen dat je niet te veel water, te veel limonade siroop of te veel melk doet, want dan wordt het niet zo lekker :)

Eerste keus dessert.

Oh, dit is een moeilijke vraag.. Ik vind echt heel veel dingen lekker, maar ik heb uiteindelijk toch twee uitgekozen: ijs ( het liefste karamel pecan noot, tiramisu, yoghurt of hazelnoot), maar gewoon vanille of aardbei is ook lekker. En chocolade brownie. Een lekker hard chocolade laagje er om heen en een lekkere zachte deeg achtige binnenkant.

Eerste liedje dat in je opkomt.

Gek genoeg heb ik twee liedjes die als eerste in me op komen.
'I knew you were trouble' van Taylor Swift en het liedje uit de IKEA reclame.
Je weet wel dat deuntje van: Oh, let me go home, home is when ever i'm with you, our home.
















Eerste grote aankoop.

Mijn eerste grote aankoop was de Nintendo DS. Ik was toen een jaar of 8 en had er heel lang voor gespaard. Hij was toen namelijk nog best prijzig : Iets van 150,- euro ofzo.
Ik wilde hem al super lang hebben en heb toen meteen ook een paar spelletjes er bij gekocht.
De enige die ik me herinner zijn 'Nintendo Dogs en Viva Pinjata' 

Eerste baantje.

Ik heb nog nooit een echt baantje gehad.. Vroeger ging ik wel Heitje voor Karweitje doen en heb ik mijn moeder wel eens geholpen voor een zakcentje, maar nog nooit een vaste baan.
Ik ben nu wel heel erg opzoek naar een bijbaantje. Ik wil graag wat bijverdienen zodat ik iets meer te besteden heb maandelijks. Dus als je een idee hebt, yes please!

Eerste keer in het vliegtuig.

Mijn eerste keer in het vliegtuig was in 2006 geloof ik. Ik was toen 6 jaar en ging met mijn ouders naar Spanje. Ik vond het vliegtuig heel leuk en genoot vooral van de heerlijk chocolate chip coockies die ze daar hadden :).

Dit was het al weer! 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nu weten jullie ook wat meer over mijzelf.

xSil

Ps; tags mag je natuurlijk overnemen op je eigen blog (; 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten