dinsdag 11 juni 2013

Outfit Of The Day



















Hoi mensen,

Vandaag een OOTD voor jullie.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en sorry dat ik niet eerder iets heb gepost.

Top van Abercrombie & Fitch : 30,00 euro
Denim short van H & M : 25,00 euro 



















Even de achterkant laten zien. Mijn haar was vandaag bijzonder krullig (:



















Qua sieraden draag ik twee goud achtige armbanden. Ik weet niet waar deze zijn gekocht...


















En als schoenen draag ik mijn oude vertrouwde donkerblauwe Vans die 65,00 euro hebben gekost.


Ik hoop dat jullie dit snelle artikeltje leuk vonden! 
Deze tijd kunnen jullie weinig posten verwachten... Mijn proefwerkweek begint namelijk donderdag. Ik moet hard gaan leren.

Heel veel liefs,

Silver x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten