zondag 28 juli 2013

Vakantie


















Hee iedereen,

Ik wilde vandaag even een artikel schrijven, omdat ik morgen uit Friesland vertrek en dinsdag ochtend in het vliegtuig naar Portugal stap. 
Ik heb gekeken of er internetverbinding zal zijn op mijn vakantiebestemming, maar nee.
Ik zal twee weken geen wifi hebben en dus zal er voor twee weken niets op mijn blog of youtube komen te staan. 

Ik vind het ook heel jammer, maar het is niet anders. Dit is het laatste artikel voor 2 weken dus. 

Heel veel liefs en nog veel plezier met vakantie vieren,

x Silver

7 opmerkingen:

  1. JIJ BENT ECHT BORED HEAY.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is op vakantie heeft ze gezegd. Logisch dat ze dan een tijdje niks plaatst. Ze heeft zelfs heel aardig voor ons een artikel geschreven dat ze weg is dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. NOU EN, ZE IS NU ALLANG TERUG HOOR!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet of je enig respect in je hebt, maar ik ben nu terug. Daarom staat er ook nu een vlog online.
      Sommige mensen, jee.

      Verwijderen
    2. Jij bent gewoon respectloos. Waarom ga je mijne reactie verwijderen?????? Nu lijkt het alsof ik dom overkom ofso, maar jij verwijdert mijn reactie, omdat je niet tegen kritiek kan. ##RT: Sommige mensen, jee.

      Verwijderen
    3. Wat respectloos. Ik heb je reactie verwijderd omdat je je niet moet bemoeien met mijn gesprek. Jij weet helemaal niets over mij en dus zeker niet of ik niet tegen kritiek kan. Ik heb de reactie hierboven toch ook niet verwijderd? Denk is na voordat je antwoord geeft.

      Verwijderen