dinsdag 2 juli 2013

Voor mijn bestfriend Silvuuuuur

Allerliefste Silver,

Vandaag is het zover; je bent alweer 13 jaar geworden!!!
Je woont nu iets langer dan 3 jaar naast me, en in die 3 jaar ben je zo'n goede vriendin in mijn leven geworden. 
Toen ik je voor de eerste keer zag (iets langer dan 3 jaar geleden dus) had ik bij jou aanbelt.. 
Ookal dacht je dat ik een jongen was... Klikte het toch meteen heel goed tussen ons. 
Om de 2 weken zag ik je maar.. Dat kwam omdat je moeder in Friesland woont en je vader naast mij.. Elk weekend als je kwam; was het ONS weekend. We logeerden dat hele weekend en deden altijd leuke dingen. 
Toen ik al naar de middelbare school ging kwam jij hier wonen!! Ik was heel blij, omdat we nu nóg meer samen konden gaan doen..

Ik zat al op de middelbare school en we konden elkaar minder zien.. Ik had het druk met huiswerk.. Gelukkig konden we toch nog dagen vinden waar we wel leuke dingen deden! Al was het minder vaak, het bleef leuk en we bleven vriendinnen!

Nu ga jij naar de tweede en ik naar de derde.. Los van dat we elkaar door de week weinig zien (wel op tennis :) ) ben je nog steeds heel speciaal voor meeee!

We hebben natuurlijk ook wel is ons mindere momenten in onze vriendschap.. Maar dat komt altijd weer snel goed.

Ik hoop dat je weet dat ik er altijd voor je zal zijn, en je met alles bij mij terecht kan. 
Je blijft mijn liefuuuh schatjeeee!

Veel liefde, 

X Michal








Geen opmerkingen:

Een reactie posten