zaterdag 17 augustus 2013

Mac aankoopjes

















He iedereen, alweer het eerste artikel nadat ik terug gekomen ben van vakantie :)
Dit artikel gaat over twee dingen die ik een paar dagen geleden bij M.a.c heb gekocht.
Ik wilde ze gewoon even aan jullie laten zien, dus veel plezier met lezen!

Laatst liep ik in de stad langs de M.a.c store en ik dacht: Laat ik even gaan kijken. (niet dat ik heel veel geld had, maar oke) 
Als eerste zag ik de blush:
















Een supermooie zachtroze taupe kleur. Ik was meteen verliefd...
















Uit het doosje.
















De kleur heet 'Pinch me' en het is een Sheertone blush. 
















Kijk hoe mooi! 






















De swatch. Superfijne, bijna creamy substansie. En ook nog is veel pigment.


















De blush héél subtiel aangebracht. Als ik hem anders aan zo brengen zou er echt een roze streep staan.

Ik vind deze blush echt super mooi! Hij is zeker het geld waard! 
De blush kostte: 21 euro. 
















Daarna viel mijn oog op de oogschaduw die ik al zo lang wilde...
















Een mooie brons-roze kleur.
















Hier nog beter te zien.
















Namelijk: 'Expensive pink'. Jeetje, wat hou ik van deze oogschaduw.























Is hij niet prachtig?








En natuurlijk even laten zien op de ogen. Ik heb hem (net zoals bij de blush) heel subtiel aangebracht. En voor de mensen die zich afvragen welke mascara ik draag: 'Hypnôse Drama' van Lancôme. De waterproof versie. 

De oogschaduw was: 17 euro.

















Dat was het dan al weer :(

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik heb gekocht!

Heeeeeel veeeeel liefs en kusjes,

Silver x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten