dinsdag 27 augustus 2013

Maybelline New York Babylips
















Eindelijk is Silver daar weer met een artikel. En dan ook meteen een leuk artikel.
Namelijk een review over de Babylips! 
Ik denk dat iedereen ze wel kent, maar voor het geval dat je ze niet kent: De Babylips van Maybelline zijn lipbalsems met elk een eigen smaak, geur en kleur. Ik heb drie varianten hier.
Die van mij komen uit Londen. Volgens mij zijn ze op dit moment niet in Nederland te koop, maar ik weet het niet zeker...

Hopelijk vinden jullie deze review leuk! 
















Dit zijn de drie varianten die ik heb, een paarse, een oranje en een roze. 
Ik ga ze stuk voor stuk voor jullie reviewen! 
















Zo zien de lippenbalsems eruit. Een soort oranje bruin, rood en roze.















Als eerste de paarse.
















Deze variant heet Peach Kiss. En ruikt dus naar Perzik. Hij ruikt overheerlijk en is een heel subtiel oranje-bruin-roze.


 Zo ziet de kleur eruit op mijn lippen. Hij geeft een roze gloed achter met een tikkeltje shimmer. Een mooie naturelle/subtiele kleur die heerlijk ruikt en ook nog is overal bij gedragen kan worden.




Dan de oranje.
















Deze heet Cherry Me. Hij ruikt heerlijk naar kersen en is mooi rood van kleur.











Zo ziet de kleur eruit. Wauw! Dit is echt zo'n kleur die ik zo naar school zou dragen. Toen je de balsem zag dacht je 'BAM ROOD', maar hij geeft eigenlijk een soort mooi subtiel roodachtig glansje aan. Geweldig vind ik em! 
















En tot slot: De roze. 
















De kleur heet Pink Punch. Ik heb geen idee welk fruit of wat dit is, maar hij ruikt in ieder geval briljant lekker zoet en zuurstok achtig.










Hij lijkt weliswaar een beetje "Too many Barbie'', maar dit is flits. Dus in het echt is ie wat donkerder. Ik vind deze ook heel mooi! Maar ik denk niet dat ik dit bij elke outfit ga dragen...


Dat was het dan al weer jongens ): Je kunt deze lipbalsems sowieso op het internet kopen en misschien nu ook wel bij de drogist.
Meestal zijn ze zo rond de 3,20 euro. 

Loveyou guys! En als je weet waar ze deze in Nederland verkopen, tell me! Want dan kan ik er meer inslaan :)

-Kus- Silver! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten