woensdag 18 september 2013

Nieuwe layout.












Jullie hebben het waarschijnlijk allemaal al gezien. 
De nieuwe layout en naam! 
Ik wilde al een tijdje iets anders, iets simpeler, dat echt alles goed te lezen zou zijn en dat is gelukt :)

Ik heb gekozen voor een soort roze-wit overloop achtergrond en heb verder alles heel simpel en zwart gelaten. Veel beter als je het mij vraagt.

Het spijt me echt dat er zondag geen nieuwe video online is gekomen, maar ik had veel toetsen deze week en toen ik hem maandag probeerde op te slaan begaf mijn bewerkingsprogramma het. 
Mijn bewerkingsprogramma doet het trouwens nog steeds niet.

Laat even weten wat jullie van de layout vinden! 

xxxxxxxxxxxxxxxxx Sil 

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik vind het veel netter en overzichtelijker. Maar bedankt voor je ingeving..

      Verwijderen
    2. Wil je ff normaal doen met je weirdde nederlands? Zo praat je echt niet in het echt dus.

      Verwijderen