dinsdag 8 oktober 2013

My new love - Ceramide Time Complex Moisturizer 

















Hoi iedereen,

Vandaag (eigenlijk gister dus al) ging mijn nieuwe schema/planning in.
Dus vandaag een nieuw artikel:

Ik schrijf een artikel over een moisturizer die ik pas kort ken en waar ik nu al helemaal verliefd op ben.
Het is weliswaar geen budget product, maar kwaliteit heeft deze moisturizer zeker.

Zo komt hij uit zijn doosje. Best wel een grote en stevige tube. Hij bevat 50 gram.


















De moisturizer heet 'Ceramide Time Complex Moisture Cream'. 
Hij bevat SPF 15 wat dus ideaal is voor het tegengaan van de zon en al zijn stralingen :)
De uitleg geeft weer dat hij kenmerken van veroudering tegengaat, wat ik dus eigenlijk helemaal niet nodig heb. Maar een pluspunt hier en daar kan er toch wel bij. 
















Hier zie je wat meer over zijn functies.
- Hij hydrateert de huid voor meer dan 450%. En dat in minder dan een uur! (Wat trouwens ook echt waar is).
- Hij zorgt ervoor dat je huid niet uitdroogt.
- Hij maakt je huid lekker zacht en gaat lijntjes/begin van rimpels tegen. 

Alle functies die genoemd zijn vervuld hij ook. Tenminste, alles wat hij bij mij kan vervullen...






















Zo ziet de moisturizer eruit. Een dunne vloeistof met een witte kleur.
Hij ruikt subtiel, lekker fris, smeert goed en trekt snel in.
Alles wat je van zo'n crème verwacht, toch?
















De opening is heel smal, dus komt er maar een klein stroompje product uit. Wat ik persoonlijk wel fijn vind.
















Ik ben zo tevreden met deze moisturizer. Echt de beste die ik ooit heb gebruikt.
Maar nu de prijs... De moisturizer kost 72 euro.
Jaja, ik weet ook dat het echt heel veel geld is, maar hij is zo fijn! 
Echt niet normaal. Zeker een aanrader dus ;)

KUSKUSKUSKUSKUS 

Sillieeeeeeeeee

Ps. Morgen niets en donderdag weer een video! Hij staat als klaar voor jullie :) x






Geen opmerkingen:

Een reactie posten