woensdag 30 januari 2013

Style your hair.

Deze keer ga ik het hebben over haarstijlen. Er zijn veel haar stijlen. Los, vlechten, knotjes, gestijld, gekrult, geverfd en nog veel meer. Hier zie je er een paar:

Vlecht.



Hierboven zie je ingevlochten haar. Ik vind deze zelf heel mooi. Vooral omdat het simpel is, maar er toch heel bijzonder uitziet. Er zijn meerdere manieren waarop je deze vlecht kunt maken. Op deze foto loopt de vlecht rond het hoofd. Maar je kunt hem ook tot in de puntjes doorvlechten. Vele manieren dus...

Strik.

























Hierboven zie je hoe je een strik in je haar maakt. Zelf heb ik dit ook vaak geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes. Ik vind dit echt een hele leuke haar stijl. Het is wel moeilijk, maar dan heb je ook wel iets moois. Er zijn nog wel andere figuren die je in je haar kunt maken, maar ik vond deze toch wel het leukst. Wie weet lukt jou het wel om het te maken...

Puntjes kleuren.






















Je kunt natuurlijk ook je haar verven. In de foto hierboven zie je dat de puntjes gekleurd zijn.
Ik vind dit echt heel leuk staan. 
Ik wilde het zelf ook doen, maar ik weet niet zo goed welke kleur ik in mijn puntjes zou moeten doen.. (ik heb rood haar). Het handigste is om dit bij de kapper te laten doen. Het kost wel rond de 30,- euro. Ik zou ook niet zo gauw permanente verf in mijn haar smeren.. Een spoeling is het beste. Je kunt natuurlijk ook maar één plukje doen. Maar dat moet je zelf maar weten...

Knot.























Hier zie je een losse knot. Ik vind dit zelf wel leuk voor naar school, in de vakanties en in de zomer is dit natuurlijk ook lekker. De knot ziet er best moeilijk uit om te maken, maar het is heel simpel. Je maakt gewoon een knot op je hoofd en trekt de plukken losser. En VOILÀ hier is de knot! Je kunt ook een strakke knot maken (als je gaat sporten of iets anders). Je kunt ook een gedraaide knot maken. Een staart maken en het haar dat uit de staart komt rond het elastiekje draaien. Vele manieren om een knot te maken dus...

Vissengraat.























Dit is een vlecht die ik echt heel mooi vind. De vissengraat. Ik vind hem vooral aan de zijkant van je hoofd heel mooi. Het is niet simpel om te maken, maar het resultaat is wel heel mooi.(als je het goed doet tenminste). Het is een vlecht die echt overal bij past. Je kan het aan naar een feestje, naar school, naar een etentje en ook gewoon als je thuis bent. Heel veel keuze!



xSil

Veel succes met jullie haar! En laat me weten of jij nog leuke ideeën hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten