woensdag 30 januari 2013

Spring and summer shoes

De lente komt er nog lang niet aan maar ik heb er nu al zin in, dus ik begin lekker vroeg.

Welke schoenen moet je kopen voor de lente en zomer? Ik hou er altijd van om nieuwe schoenen te kopen, maar welke?

All-stars.
















All-stars zijn ideaal voor de lente, het zijn leuke veter schoenen. Je hebt diverse kleuren en vormen. Ze zijn lekker luchtig en super leuk! Als je lage all stars hebt zou je enkelsokjes eronder aan doen zodat je de sokken niet zo goed ziet. All stars zijn ongeveer 45 tot 80 euro.

Vans.






















Deze Vans zijn simpele maar toch luchtige, leuke veter schoenen. Vans vind ik een leuke schoenvorm hebben, bij deze vans zijn de veters niet (bijna) tot het einde van de schoen. En ze hebben een hoge zool voor zo'n schoen. Als je effen vans hebt, past dat (bijna) bij alle kleren. Vans heb je in allemaal soorten kleuren, patronen en vormen. (met studs of leuke figuurtjes). Ook bij deze schoenen zou ik enkel sokjes aandoen. Vans zijn ongeveer 40 tot 70 euro.

Havaiana's.

























Havaiana's zijn typisch zomerschoenen voor warm weer. Je kan ze voornamelijk naar school en het strand aandoen. Er zijn simpele (in veel verschillende kleuren) havaiana's maar ook met allemaal kleuren en figuren. Ik vind het leuk om er een enkelbandje erbij aan te doen. Havaiana's zijn ongeveer 20 tot 40 euro.

Birkenstock.














Birkenstocks zijn leuke luchtige slippers. Je hebt ze in allemaal verschillende kleuren en vormen. Je kan ze overal aandoen, maar ik zou niet naar het strand gaan met birkenstocks, ze kunnen niet goed tegen water want het is van leer gemaakt. Als je birkenstocks aan hebt is het leuk om je teennagels te lakken. Birkenstocks zijn ongeveer 40 tot 60 euro.

Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vonden!

x Luus

PS hebben jullie nog tips voor leuke lente en zomerschoenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten