donderdag 31 januari 2013

Welk snoep vind jij het lekkerst?

Ik dacht, misschien moet ik iets over snoep schrijven want snoep heeft wel een plekje in mijn hart gekregen :).
Snoep is verslavend en lekker. Mensen genieten veel van snoep door de zoete smaak. Maar snoep is ongezond (helaas..), dus af en toe een snoepje eten is niet erg, maar eet niet te veel..

Hier zijn een paar snoepjes die ik heel lekker vind:

Chocola.

















mmm, als ik hier naar kijk heb ik er ontzettend veel zin in.. Ik hou persoonlijk heel van chocola. Mijn lievelings chocola is dan wel echt Snickers (misschien eet ik het wel te vaak..), maar wat ik ook heel lekker vind is Milka chocola, heel veel smaken zijn er van het merk Milka. Mensen eten vaak chocola als tussendoortje of om je verdriet weg te werken. Maar eet niet teveel want je wordt er snel dik van..

Skittles.
















Skittles.. zo lekker. Skittles hebben een zoete smaak, elke kleur heeft een andere smaak. Skittles zijn 1 van mijn lievelings snoepjes. De verpakking is ook zo leuk vind ik zelf. Skittles zijn volgens mij heel slecht voor je tanden, maar toch blijf ik er erg van houden..

Chips.














Chips vind ik zelf ook heel lekker. Je hebt heel veel soorten smaken chips. Chips kraken lekker in je mond. Zelf vind ik 'Barbecue Ham' & 'Bolognese Originale' van 'Lays' het lekkerste. 'Naturel' vind ik zelf een beetje saai smaken, maar soms is het wel lekker. Ook van chips moet je niet teveel eten..

Zuurstok.























Op zuurstokken kan je heel lang zuigen, ze zijn hard daarom ga je erop zuigen en dus doe je er lang over totdat het op is :). Zuurstokken heb je in allemaal smaken en vormen. Zelf vind ik cola & aardbei smaak het lekkerste. Ik eet zuurstokken niet vaak, maar als ik op een kermis ben, koop ik er meestal wel eentje.

Ik hoop dat jullie dit verhaal leuk vonden (en nu ook trek hebben in snoep)

xLuus

P.S laat je ook even achter wat jouw lievelings snoep is? (alvast bedankt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten