donderdag 31 januari 2013

Ringen. 

Ringen zijn super leuke accessoires. Maar welke moet je kiezen? Er zijn zoveel soorten. Snorren, strikken, teksten, vleugels en nog veel meer.



















Hierboven zie je 4 soorten ringen die ik zelf echt heel leuk vind. Naast de leuke figuurtjes die erop staan vind ik de details (zoals bij die vleugels) echt heel mooi. Natuurlijk is zoon forever teken veel opvallender dan de Harry Potter bril. Toch vind ik ze allemaal op hun eigen manier heel leuk. Ik draag mijn ringen meestal om mijn ringvinger, maar soms vind ik het ook leuk om de ring om mijn middelvinger te dragen. 
Ik heb een paar soorten ringen voor jullie. 


Tekst aan de binnenkant.
























Ringen met tekst ingegraveerd vind ik persoonlijk heel mooi. Ringen die er aan de buitenkant heel normaal uitzien, maar dan toch aan de binnenkant een mooie tekst hebben vind ik heel bijzonder. Het is een mooi gebaar als je een boodschap voor iemand hebt aan de binnenkant van je ring. Twijfel niet en zet een mooi stukje tekst aan de binnenkant van je ring!

Moustache.

















Ringen met snorren vind ik ook echt super leuk. Ik vind de zwarte het mooiste.
Gewoon omdat het dan echt een snor is. Ik heb zelf ook zo'n ring (alleen zonder die goude randjes). Ze zijn leuk en bijzonder. Want, waarom zou je een ring met een snor erop dragen?
Het is de laatste tijd echt heel populair. Je kunt het in heel veel winkels kopen. Ik heb die van mij van de Claires. Maar hij is ook te koop bij Primark geloof ik. (meestal zijn deze ringen wel voor twee vingers).

Marine.




















Deze ring vind ik ook erg mooi. Ik hou sowieso wel van die marinelooks.
Ik vind zwaluwen hele mooie vogels. Ik vind ze iets heel symbolisch hebben.
Ik heb zelf ook heel veel T-shirts met zwaluwen en andere vogels. En ook op een ring vind ik dit erg mooi. Deze combinatie vind ik heel goed gekozen. Ik weet niet precies wat zwaluwen nou met de marine te maken hebben, maar ik vind ze wel goed bij elkaar passen.
Heel bijzonder en heel mooi met die gouden details.

Parels en diamanten.

























Ik vind deze ring een beetje 'too much'. Maar er zijn mensen die er van houden.
Parels vind ik wel mooi. Maar dan wel gewoon een ring met één parel. Diamanten vind ik ook leuk. Allemaal kleine diamantjes in een ring zou ik wel leuk vinden. 
Ik vind parels wel mooier dan diamanten omdat die net wat bijzonderder zijn.
Ik weet al hoe mijn trouwring er later uit zal zien... (:

Cross. 




















Ik ben niet gelovig, maar sieraden met kruisen vind ik wel heel mooi. Ze passen bijna overal bij. Misschien niet bij sommige kleurrijke zomer outfits, maar in ieder geval wel bij de kleren die ik draag. Ik vind ook kruisen iets symbolisch hebben. Ze zijn heel bijzonder in bepaalde opzichten. Vooral gouden kruisen vind ik heel mooi.

Dit was het dan weer. Hopelijk vonden jullie het leuk! Laat me weten welke ringen jij mooi vind.

xSil

Geen opmerkingen:

Een reactie posten