donderdag 14 februari 2013

Let's talk.

Ik heb weer iets nieuws bedacht (:
Wat als ik om de tijd een zogenaamde 'Let's Talk' doe om te vertellen hoe het nu met me is, wat ik nu doe enz. ?
Dan kan ik wat dingen over mezelf kwijt.
Nouja, hier is dan de eerste.
























Op het moment ga ik heel goed op school. 
Ik heb een paar dagen geleden mijn tweede rapport gekregen en dat zag er 'gelukkig' goed uit.
Mijn eerste rapport was ook goed, maar sommige cijfers daarvan waren dan maar gebaseerd op één toetscijfer.
Bij het tweede rapport kunnen de docenten en je mentor zien wat je kan en of je niveau gestegen of gedaald is.

Op het moment lees ik niet zo veel. 
Dat is best gek, want normaal lees ik eigenlijk heel veel.
Ik denk dat het een beetje komt doordat ik het zo druk met school heb.
Ook mijn passie voor schijven is een beetje afgenomen.
Vroeger droomde ik ervan om schrijfster te worden, maar ik heb er nu niet zo veel behoefte meer aan merk ik.
Maar welke passie er wel bijgekomen is, is fotografie en bloggen natuurlijk :)
Ik ben nu veel meer  bezig met dingen voor oudere kinderen.
Ook omdat ik nu een puber ben en op de middelbare school zit.
Mijn behoefte's gaan duidelijk een andere kant op dan vroeger.


















Ik merk dat ik nu ook heel veel bezig ben met kleren en beauty.
Ook maak ik veel meer foto's met vriendinnen.
Ik vind het super leuk om mezelf op te maken en voor de camera te staan.
Ik probeer ook de dingen die ik wil doen, zelf te regelen.
Ik ben dus bereid om zelf ook iets toe te voegen aan mijn leven en alles wat daarbij hoort.
Het is nu niet meer van:'Oh, mama/papa doet dat wel voor me.'
Ik heb meer eigen verantwoordelijkheid en eigenlijk bevalt dat me best.
























Ik verkeer een beetje in een roes. Dat komt natuurlijk door het weer.
Vorige week dacht ik dat de lente eraan kwam, maar nu denk ik dat de winter nog lang niet voorbij is.
Op sommige dagen is het -2 en op sommige 3 graden.
Ik weet het niet meer hoor.
Het weer doet me niet goed. Dat merk ik echt aan alles. 
Mijn huid en lippen zijn schraal en droog. Mijn haar is een ramp.
Ik heb het voortdurend koud, maar als ik in bed lig trap ik nog steeds de dekens van mezelf af.
Ik wil deze kou niet meer hoor! Laat het nou zomer zijn :( 
Dan kan ik naar Portugal en dan neem ik jullie mee! 

Met andere woorden: Silver heeft genoeg van dit weer.




































Ik denk dat dit het dan al weer was :( 
Jammer..

Over een maand schrijf ik weer zo'n stukje!

xSil.

Hoe gaat het met jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten