donderdag 14 februari 2013

2013 fashion trends.

Ik moest moest moest over 'de 2013 mode trends' schrijven. Ik wil in dit verhaal laten zien wat echt 'zo 2012' is en 'zo 2013' omdat ik het gewoon leuk vind om over mode te schrijven :). In dit stukje heb ik me vooral laten inspireren door modebladen, wat mensen nu vaak dragen en wat er in de nieuwste winkels hangt/ligt. 

Kleren met studs.













Kleren gedecoreerd met studs zijn helemaal 'in'. Zelf vind ik studs op een blouseje het leukste, (zoals op de foto hierboven) het liefst moet het dan een zwart of wit simpel blouseje zijn. Soms vind ik de studs iets 'too much', als er bijvoorbeeld hele schoenen vol zitten met studs. Ook leuk vind ik spijkerjasjes/short met studs, maar dan ook weer niet teveel, maar wat leuk is is bijvoorbeeld studs op een zakje van je jas/short.

Candy colours.












Deze kleuren van kleren hebben veel mensen. Deze kleuren vind ik heel mooi, vooral dat 'zachte' effect. Ik vind broeken, shirts en blousejes het leukste in deze vrolijke kleuren. Een 'snoepjes' kleur noemen veel mensen het. Zelf heb ik niet zo veel kleren in die kleuren, maar als het echt lente is ga ik veel shoppen, waaronder andere dit soort kleren :)

Short suit.













Hierboven zie je drie vrouwen met short suits aan, ik heb dit soort kleren nog niet zo vaak gezien, (op school, straat of in winkels) natuurlijk komt dat doordat het nog geen lente/zomer is (helaas). Zelf vind ik deze kleren best leuk, het staat netjes maar ook weer leuk. Ik hoop dat dit een grote trend wordt :).

Hoogwaterbroek.












Deze broeken zitten los om je benen heen en zijn lekker luchtig voor in de lente en zomer. Deze vorm van broeken zijn er in veel soorten en kleuren, met patronen of gewoon helemaal effen. Deze broeken vind ik zelf best leuk, maar niet als je er slippers onder aan doet. Ik vind de naam best logisch want de broeken zijn iets langer dan een driekwartbroek, dus 'hoog'. 'water' omdat als je in een vijver loopt, is je broek (net) niet nat. En ja, het is dus een 'broek' :).

Ook 'in' in 2013:                                       Absoluut 'uit' in 2013:
Bermuda                                                    Crocs
Sportief jurkje                                            Brede riem om je middel
Flats                                                          Witte legging
Schoenen met kleine hakjes                        Bjorn Borg onderbroek
Peepole dresses                                         Ray-Ban wayfarer
Black&white clothes                                                                        
Crazy sunglasses

Dit was het weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :)
Vragen en reactie's graag bij de comments!

xLuus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten