zondag 10 februari 2013

Schooltassen.

Als je naar school gaat heb je een schooltas nodig! Natuurlijk heb je wel een grote en een beetje stevige tas nodig anders heb je er niks aan. En natuurlijk moet hij ook mooi zijn! Maar welke schooltas moet je nou kopen?

Hier komen een paar schooltassen.

All-star draagtas.






















In deze all-star tas kan heel veel in, dat vind ik wel belangrijk aan een tas. Deze tas vind ik persoonlijk best mooi, niet teveel kleuren en de vorm is goed. Deze tas lijkt me ook prima als weekend tas e.d. Als je veel boeken in deze tas hebt lijkt het me wel zwaar voor je arm. Dus deze tas lijkt me niet ideaal voor dagen waar je veel boeken voor nodig hebt. Maar als je bijvoorbeeld je boeken in je kluisje legt lijkt het me wel prima. Deze tas kost ongeveer €50.00.

Adidas schoudertas.

















Hierboven zie je een adidas tas, zelf heb ik deze tas maar dan in een iets andere kleur paars. Deze tas heb je in veel soorten kleuren. Ik vind deze tas persoonlijk best mooi, hij is lekker simpel maar toch leuk. Hij is iets aan de kleine kant, dat vind ik wel jammer, want op sommigen dagen kan hij nauwelijks dicht, dat vind ik wel een groot nadeel eerlijk gezegd. Maar hij is wel stevig, dus hij kan niet zo gauw schuren ondanks de snel-volle tas. Het fijne aan deze tas is dat hij veel kleine vakjes binnen heeft, wat ik zelf heel praktisch vind voor kleine dingetjes. Deze tas is ongeveer €50.00.

Eastpak rugtas.






















Deze eastpak tas is heel simpel, maar hij is er ook in verschillende kleuren met of zonder patronen. Daardoor wordt hij toch wel vrolijk en leuk. Deze tas is stevig en heel groot, er past echt heel veel in. Deze tas doet geen pijn aan je schouders, persoonlijk vind ik hem lekker zitten als je hem om je schouders doet. Wel jammer vind ik dat deze tas maar 2 vakken heeft, want zoals ik al zei: ik hou van een tas met veel vakjes.
Deze tas is ongeveer tussen de €55.00 en €70.00.

The north face rugzak.






















Deze tas vind ik zelf heel handig en leuk. Bij deze tas vind ik het mooi dat hij zwart is, anders zou ik hem niet kopen. Misschien ga ik volgend jaar wel zo'n tas kopen. Hij is groot en stevig. En heeft veel aparte vakjes. Net als bij eastpak vind ik deze rugzak lekker zitten om je schouders. Deze tassen zijn ongeveer tussen de €60.00 en €85.00.

Ik hoop dat jullie dit verhaal interessant en leuk vonden :).

xLuus

Hoe ziet jouw schooltas eruit? (laat dat achter bij de comments)
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten