zondag 10 februari 2013

Happy dreams

Iedereen wil natuurlijk lekker slapen. Maar als je lekker wil slapen heb je ook een lekkere pyjama nodig! Ik heb hier een paar pyjama's van de H&M.
























Hier heb ik een korte grijs gestreepte pyjama. Perfect voor in de zomer, maar te koud voor in de winter. Hij is met wit kant afgewerkt en zit lekker.
Hij is ook verkrijgbaar met roosjes erop en kost 15,- euro.
Je kunt de bandjes verstellen en het koortje in de broek strakker trekken.
Zelf vind ik dit een hele leuke pyjama.
Als je lekker op vakantie bent in een warm land is dit de ideale pyjama!























Hier heb ik een pyjama met een lange broek en een t-shirt.
De pyjama is goed voor in de winter, maar als het echt heel koud is kun je deze beter ook niet aandoen. Voor in de zomer is deze ook prima, maar hier geldt ook, als het echt heel warm is is het niet zo'n goed idee om deze aan te doen. 
De broek heeft een lichtgrijs panterprintje. Het t-shirt is gewoon grijs. Deze is ook verkrijgbaar in andere kleuren.
De broek zit wel strak om je benen.
Deze kost ook 15,- euro.
Ik vind dit niet zo'n hele fijne pyjama, omdat ik meer van wat lossere broeken hou. 
Maar anders is het een goeie pyjama.























Hier zie je een ook een lange pyjama. Deze is ook met een lang t-shirt.
Deze pyjama is zowel in de zomer en in de winter geschikt.
Op het shirtje zitten knoopjes en er zit een handig elastiek in dat je kunt verstellen.
Ik hou niet zo van zulke pyjama's. Ik slaap liever in een gewoon t-shirt.
Deze pyjama kost 25,- euro.
























Deze Snoopy pyjama vind ik echt heel leuk.
Al is de broek driekwart en vind ik dat nooit lekker zitten.
Er zit elastiek in de taille van de broek en de pijpen.
Hij kost 20,- euro.


Ik hoop dat jullie de pyjama's leuk vonden! En morgen komt er een shoplog (:

xSil

Wat voor pyjama draag jij?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten