woensdag 20 februari 2013

Top 3 van favo winkels.

Ik schaam me echt, want het is namelijk best lang geleden dat ik iets geschreven heb.
Sorry daarvoor. Ik hoop dat ik het goed kan maken met dit stukje.
Dit stukje gaat over mijn top 3 van allerleukste winkels. Ik heb daarvan ook nog mijn favoriete artikel erbij gedaan (: 
Dus, enjoy! 

1. H&M.
























Jullie kennen  hem allemaal, de H&M.
Ik denk dat de helft van mijn klerenkast gevuld is met H&M kleren.
Als kind was deze winkel al erg geliefd bij mij. Maar nu nog steeds is het mijn favoriete shop.
Ik vind het heel handig dat ik de kleren zou leuk vind, want de H&M zit eigenlijk overal.
Als ik ga shoppen kom ik minimaal wel 4 H&Ms tegen.
Er zijn veel soorten afdelingen; Women, men, young, logg, divided, basic, sport, accessoires, lingerie en beauty.
De kleren van de H&M zijn niet heel hoog geprijsd, maar je moet ook wel een beetje op de kwaliteit letten.
Al met al vind ik dit echt een superleuke en handige shop :) 

Favo artikel.


Deze top met zwaluwen is mijn favoriete artikel.
Deze is echt 'old but gold'. Hij is namelijk al een paar collecties oud ;)
Deze top is echt heel bijzonder voor me.


2. Bershka.











Ja, jullie zien het goed. Ik heb de Bershka als tweede op mijn lijstje staan.
Dat komt namelijk omdat ik dit echt een superleuke winkel vind!
De inrichting van de winkel is goed gedaan en de kleding is leuk (:
Ik vind dat de prijs ook goed is afgestemd op de kleren.
Ik koop hier niet heel veel kleren, maar er zit wel wat van in mijn kast.
Niet alles is even leuk vind ik. Soms kan het ook een beetje 'too much' zijn.
Een beetje dat oude Coolcat gevoel krijg je dan ;D 
Met alles opgeteld verdient dit zeker mijn tweede plek.

Favo artikel.
























Deze top met 'Dance, dance' erop, is mijn favo artikel van de Bershka.
Ook deze stamt uit één van de oudere collecties, maar hij is alsnog heel speciaal voor me.
Hij is simpel, maar superleuk.

3. Abercrombie & Fitch.


















A&F bij mij op de derde plaats terwijl ik eigenlijk maar 2 t-shirts er van heb.
Ik vind de kleding, winkel, geur en modellen gewoon hartstikke leuk en daarom staat hij op 3.
Toen ik mijn eerste stap in deze winkel had gezet voelde ik me al meteen thuis.
De muziek, de inrichting en niet te vergeten de geur trokken me allemaal zo aan.
Op dat moment had ik nog maar één gedachte; 'IK MOET DIE PARFUM HEBBEN!'
(Jammer genoeg heb ik door mijn geldtekort de parfum niet in handen kunnen krijgen).
Toen gingen Luus en ik op kledingjacht en we kwamen al gauw hele toffe dingen tegen.
Ik heb ook maar twee dingen gekocht omdat het een best wel dure winkel is.
Maar als je niet zo'n heel hoog budget hebt (zoals ik), is het prima te doen als je er gewoon niet zo vaak heen gaat. 
Deze winkel verdiend sowieso mijn derde plaats.
(Als ik de parfum heb maak ik wel een tag voor jullie!)

Favo artikel.























Dit blauw-wit gestreepte t-shirt is mijn favo artikel van de A&F.
Het is best een simpel t-shirtje, maar ik vind hem wel superleuk.
Ik vind het logo dat op de rechterborst staat ook leuk :)

Ik denk dat dit het dan al wel weer was.. :(
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xSil

Wat is jouw top 3?



4 opmerkingen:

  1. Hi! Super leuk! Nice clothes ;) Ik lees je blog nu voor het eerst en het ziet er echt leuk uit! Ik wil deze blog als link zetten op mijn blog ;) Vinden jullie dat goed? Deze is van mij: http://pictureheart.webnode.nl/

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Nida!

    Wat leuk dat je op ons blog gekeken hebt :)
    Ik vind het goed dat je de link zet op je blog.
    Ik heb alleen 1 vraag over jouw blog: Waarom is je blog in het Engels? De prijzen enz. zijn ook in ponden. Maar je bent zelf Nederlands toch? Of niet?

    xx
    Ps; Ik vind je blog wel leuk! De opmaak is goed gedaan ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé!

    Okee mooi :) Ik doe zelf tweetalig en mijn Litouwse/engelse vrienden vinden het ook leuk om te lezen dus vandaar/ Ik ben Nederlands alleen mijn moeder komt uit Litouwen dus ben ik ok half Litouws ;).

    Thanks :)


    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://pictureheart.webnode.nl/inspiration/

    BeantwoordenVerwijderen