zaterdag 16 februari 2013

Love your holiday.

Yeah het is vakantie! Ik vier dat het vakantie is! In de ochtend dacht ik echt zovan: 'omg vandaag niet naar school!' Ik heb een hele drukke periode gehad, toetsweek, veel huiswerk, het vroege opstaan en het grote stuk fietsen naar school. Nu ik op de middelbare school zit, merk je wel echt dat je aan vakantie toe bent. Dus ik ben zo blij dat het vakantie is! Dagen lekker de hele dag in je pyjama rondlopen. Alleen jammer dat het maar een week is, dat is ook zo snel weer voorbij.. Ik hoop er het beste van te maken.

Ik ga niet heel veel doen in de vakantie, ik ga deze vakantie niet op vakantie, ik blijf deze vakantie lekker in mn eigen hol (kamer). Meestal zie ik op die tijd wel wat ik ga doen. Ik ga sowieso heel veel uitslapen, afspreken en logeren met vriendinnen, veel tv kijken en computeren, lekker laat naar bed, kamer opruimen/oppimpen, naar familie toe, niet aan school denken en natuurlijk aan dit blog schrijven :).

Veel mensen gaan in de vakantie ook naar de bioscoop, shoppen, leuke dingen doen met vriendinnen/familie, uitslapen en misschien zelfs wel op vakantie.




















Dit keer schreef ik niet zo'n lang stukje, sorry!

xLuus

Vragen en ideeen bij de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten