vrijdag 29 maart 2013


My first make-up.

Mijn eerste make-up was heel simpel, gewoon een palet met 4 oogschaduws, 3 blushes, 2 lipsticks en 2 kwastjes. Ik weet nog dat ik hem kreeg, ik was vier jaar oud en ik was er super super super blij mee! Ik testte alles overal waar ik het kon aanbrengen op m'n gezicht, het was heel heftig op gedaan. Want ja, ik wist niet hoe je het moest gebruiken. Ik deed het altijd op naar prinsessen-feestjes, ik vond het ook geweldig om het bij m'n vriendinnetjes op te doen. Ik hield er ook altijd van om geschminkt te worden, bijvoorbeeld een dier of een mooie prinses, toen voelde ik me ineens heel iemand anders. Ik voelde me helemaal een grote meid, zo trots was ik. Alleen ik vond het altijd wel jammer dat ik het niet naar school op mocht doen..

Natuurlijk had ik ook nog meer make-up pallettes, alleen ik denk dat ik die weg heb gegooit. De rede waarom ik deze nog heb is, dat als ik er naar kijk, ik me weer heel klein voel.

Hier is ie dan!
De twee applicators (veel gerbuikt)


Groene & blauwe oogschaduw.

Oranje & paarse oogschaduw.

De 2 lipsticks (kan in elkaar worden gezet)

Lipsticks geswatchd (ofhoejedatookschrijft)

Oogschaduw geswatchd.


Blushes geswatchd.

De lippenstift opgedaan.

Zijkant van look.



 Dat was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
(sorry dat de foto's zo door elkaar staan)


xLuus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten