zaterdag 30 maart 2013

Max longlasting lipgloss duo.



















Laatst liep ik de Action binnen om wat spulletjes te halen, maar zoals altijd kon ik het niet laten om bij de make-up spulletjes te kijken. Na 5 schappen uitgebreid bestudeerd te hebben viel mijn oog op deze twee lipgloss duo's. Ze zaten samen in een pakketje en ik wilde ze maar al te graag hebben.


















Er zitten twee lipglossjes in en aan beide kanten een kleurloze gloss die wat meer shine zou moeten toevoegen. 
Het plastic pakketje waar de duo's in zaten was te lelijk voor woorden, dus heb ik die er meteen afgescheurd. 
Ik was meer dan opgelucht toen ik de inhoud eruit haalde. Want ik vind de 'cover' van de lipgloss wel mooi.
De applicators waarmee je de lipgloss op je lippen doet werken wel fijn. Van mij hadden ze alleen wat zachter gemogen.




















Het meest excited was ik over de lichtroze kleur. De vuurrode kleur leek me gewoon zo'n kleur die je bijna overal ziet, maar de roze leek me toch wel meer een uitdaging. Want ik heb zo'n kleur niet echt vaak opgehad. 
De kleuren lijken nu al heel gepigmenteerd, maarja je kunt nooit van te voren weten wat eruit zal komen.

















Dit zijn de geswachte kleuren.
De bovenste kleur leek me meer een soort van heel donker roze/rood, misschien komt dat anders over op de camera..
Toen ik het resultaat van de kleuren op mijn hand bekeek was ik al meteen helemaal weg van de lichtroze, onderste kleur.
Het leek me heel klassiek, maar toch ook weer geschikt voor naar school of iets anders.


















Hier heb ik de rode kleur op zonder de gloss.


















En dit is dan de rode kleur met de gloss erover heen.
(Ik heb er btw wel een laagje vaseline/lipbalsem onder, dan gaat het makkelijker met afhalen, geeft een mooi en glad effect en het blijft beter zitten.)



















TADAAA, hier is de roze kleur zonder gloss! (Zonder gloss rimpelen je lippen wel bij deze kleur.)


















En hier is het uiteindelijke resultaat van de roze kleur met gloss. Ik ben echt weg van deze kleur! I LOVE IT! 


















Dit is een close-up van wat verder weg van de lipkleur en hoe die bij mijn gezicht staat.
Nog een keer; I LOVE IT!
























Dit is een close-up van dichtbij. De kleur is naturel maar toch geeft het iets extra's aan je gezicht. Ik ben er helmaal weg van !


















Dit zijn de kleren die ik bij de look combineerde. De kleur van de lipgloss zie je terug in de bloemen op mijn blouse. Hier draag ik ook mijn lievelings jeans van de Bershka.


















Al met al verdiend dit duo een dikke 8. 
Omdat de kleuren heel mooi zijn en ze goed dekken. Ook omdat het echt een longlasting gloss is. Maar het enige echte minpunt is dat je er echt vaseline of andere lipbalsem onder moet doen. De eerste keer had ik dat niet gedaan en was het echt een ramp! Het ging er niet af en de dekking was echt uitermate slecht.
Maar voor zijn prijs vind ik dit zeker een 8 waard !

Je kunt de lippgloss duo's voor 1,99 euro in de Action kopen.

xSil

Heb jij een lievelings gloss? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten