zondag 31 maart 2013


Tag: 10 tot 1

Heey girls, deze tag zie je heel vaak op blogs. Ik dacht: 'hey, deze tag moet ik eens op m'n blog zetten!'. En jullie leren me wat beter kennen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden:

10 dingen over mijzelf:

1. Ik ben best klein, 1,57
2. Ik hou van chocola 
3. Ik ben gek
4. Ik hou van muziek
5. Ik ben bang voor ziekenhuizen
6. Ik ben een perfectionist
7. Ik zing en dans heel veel (niet voor andere mensen)
8. Ik haat alleen zijn
9. Ik kan het leven niet door zonder te lachen
10. Soms ben ik best verlegen, maar de mensen die me echt goed kennen, denken vaak dat ik naar een gekkenhuis moet

Lekker gek doen!














9 dingen die ik leuk vind:
1. gek doen
2. shoppen
3. tekenen
4. zomer&vakantie
5. hele dag niks doen
6. atletieken
7. met vriendinnen zijn
8. koken
9. dieren

Lekker koken













8 dingen die ik niet leuk vind:
1. vroeg opstaan
2. pijn
3. mensen/dieren missen
4. dat ik altijd gelijk wil hebben
5. dat ik nooit weet wat ik aan moet doen in de ochtend
6. dat ik heel snel bloos
7. dat ik niet kan liegen
8. ruzie














7 plekken waar ik graag kom:
1. thuis
2. m'n bed
3. bij vriendinnen
4. bij m'n oma
5. bij m'n konijn 
6. in m'n kamer
7. bioscoop

6 manieren om mijn hart te winnen:
1. spontane dingen
2. eerlijk zijn
3. me aan het lachen maken
4. open zijn tegen mij
5. open staan voor nieuwe dingen
6. inlevingsvermogen

5 plaatsen waar ik nog heen wil:
1. Londen
2. New York
3. een plaatsje in BraziliĆ«
4. overal in AustraliĆ«
5. Sidney











4 dingen of personen waar ik niet zonder kan:
1. familie
2. vrienden
3. huisdieren
4. bed/telefoon/laptop/eten

Ik kan niet zonder m'n vriendinnetje Silver











3 van mijn lievelingsliedjes:
1. Maria Mena - Just Hold Me
2. Gym Class Heroes - Stereo Hearts
3. One Direction - More Than This
2 wensen:
1. Gelukkig zijn met m'n twee kinderen en man
2. Heel lang op reis gaan met m'n beste vriendin


1 laatste woord:
1. Milka Oreo, omdat dat gewoon heel lekker is en daar nu zin in heb











Dit was het weer, hebben jullie nog een leuke tag? 


xLuus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten