vrijdag 19 april 2013

Essence Floral Grunche eyeshadow quatro.


















Zoals jullie waarschijnlijk weten is er al een tijdje weer een limited edition lijn van Essence.
Deze heet 'Floral Grunge'.
Lucia heeft al een review geschreven over de hair dye powder.
Maar er zijn ook twee eyeshadow quatro's in deze collectie.


















Ik begin maar meteen met de mooiste ( vind ik :p ) 
De verpakking van Essence is vrijwel altijd hetzelfde bij oogschaduws.
Dat vind ik best jammer, want bij andere producten uit de lijn hebben ze wel het thema toegevoegd.
Ik vind de verpakking niet verkeer hoor. 
Het lettertype past goed bij de naam, dus dat is mooi meegenomen :)


















Deze quatro heet 'eye like flowers'. 


















Het is een samenstelling van twee roze kleuren, een groene kleur en een highlighter.
Ik vind persoonlijk de combinatie roze met groen heel mooi.
Omdat je een soort van lieve zachte kleur hebt maar het dan toch een beetje spannend kan maken met een felle groene kleur.


















Nog even een close-up van de kleurtjes.


















Nog even een foto van dichtbij :)


















We gaan door naar de volgende quatro.
Dit is zoals je kunt zien een wat donkere variant.
Ik denk toch dat ik die andere persoonlijk mooier vind.


 















Deze quatro heet 'eye like grunge'.


















Dit zijn de kleuren.
Er zitten twee groene kleuren in, een paarse en een donkergrijze.
Die ene links onder lijkt wel een witte tint, maar dat is heel lichtgroen.
Zoals ik al zei vind ik de andere mooier, maar als je meer van donkere kleuren houd valt hier zeker een mooie look mee te maken.


















Nog een keer de kleuren.


Al met al vind ik deze producten niet super, maar ze zijn zeker goed voor de prijs die je ervoor betaalt. 
Er vallen mooie looks mee te maken en de pigmentatie is ook prima.

Deze quatro's kun je in de Kruidvat kopen voor 1,99 euro.

xSil

Wat denken jullie van deze quatro's ? 






1 opmerking:

  1. Zo fijn dat Lucia gestopt is, jij moet lekker doorgaan.

    loveyou x

    BeantwoordenVerwijderen