vrijdag 19 april 2013

Tweede gaatje laten prikken.

Jaja, het was eindelijk zover, ik heb vandaag een tweede gaatje laten prikken in mijn oor. Na lang nadenken heb ik mijn beslissing genomen. Ik wilde het al heel lang maar 't kwam er maar niet van en het mocht eerst niet van mijn ouders. Het prikken viel best mee, ik vind het altijd vreselijk als ik een injectie krijg en ja, dus ook een gaatje laten prikken in mijn oor. Het prikken viel dus mee, maar na afloop begon het wel aardig te prikken. Het resultaat vind ik erg mooi, lekker stoer maar toch leuk, daar hou ik wel van. Ik ben niet van plan om nog meer dingen in mijn lichaam te laten piercen (ik had daarvoor dus al een eerste gaatje in mijn oor), misschien later, maar voorlopig hou ik het hier bij. Genoeg vind ik het tot nu toe. Nu nog even alle regeltjes (van het verzorgen van een oorbel-gaatje) volgen en dan kan ik de oorbellen verwisselen!

Zo ziet het eruit:


De meest linkse oorbel is dus mijn eerste gaatje. Ik heb het simpel gehouden, gewoon een silveren knopje.

Tja, 'wie mooi wil zijn moet pijn lijden'

Dit was het weer, het was een kort stukje, maar ik vind het leuk om dit even aan jullie te laten zien.

xLuus

Wat vinden jullie van piercings?



1 opmerking:

  1. Gadverdamme,

    Doe ons allemaal even een plezier en laat het blog over aan Silver!
    Wedde dat als ik zeg stemmen:

    Luus moet weg of niet?

    Dat er dan allemaal stemmen komen voor weg!!

    Je bent onprofessioneel en stom en lelijk.
    Je stukjes zijn ondoordacht en snel gedaan.
    Je steekt geen tijd in dit blog!
    Kijk maar naar die nailtutorial. HOE LELIJK WAS DAT!!???

    Je zet Silver voor schut met je blogposten.
    Terwijl ze iemand verdient die wel leuke dingen schrijft en er tijd in steekt.

    Dus doe ons allemaal een lol en stop hiermee, want je helpt jullie blog naar de hel.

    Doeeei!

    x Marie (alleen voor Silver dan)

    BeantwoordenVerwijderen