zondag 28 april 2013

Let's talk.

Hallo iedereen,

Misschien weten jullie het niet meer, maar een paar maanden geleden heb ik een artikel geschreven.
Dat artikel heette ; 'Let's talk'. 
En het was eigenlijk best een persoonlijk artikel.

Het gaat er namelijk om dat ik vertel hoe het nu met me gaat en wat ik nu meemaak enzovoorts.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik het nu weer doe (:
















Het gaat nog steeds super op school.
Ik heb net mijn derde rapport gekregen en dat zag er goed uit (:
Ik ben toegelaten om een cursus Latijn te volgen.
Als ik dan volgend jaar overstap naar 2 Gymnasium loop ik niet achter.
Ik ben echt super blij dat ik het eindelijk bereikt heb!
Ik heb zo hard gevochten om er te komen en het is me gewoon gelukt.
Twee keer uitgeloot en alleen maar leren, leren, leren en leren.
Ik besef nu wel dat het ook veel drukker gaat worden.. Ik heb minder vrije tijd en ik kan dus ook minder bloggen.
Ik denk dat ik in plaats van om de dag of om de 2 dagen een artikel plaatsen naar om de 3 dagen moet gaan ofzo, anders lukt het me nooit om het allemaal te doen.
Wel jammer, maar ik ga nu niet terugkrabbelen!

Ik ben op het moment veel meer bezig met artikelen schrijven op de computer, fotograferen, filmen en nog meer van dat soort dingen.
Veel meer hedendaagse dingen.
Terwijl ik vroeger juist heel erg bezig was met schrijven op papier, tekenen, lezen en dat soort dingen.
Niet dat ik dat helemaal niet meer doe ofzo, maar gewoon veel en veel minder.

















Ik ben ook echt veel en veel meer bezig met mijn uiterlijk.
Dat heb ik in het vorige artikel ook al geschreven, maar ik wil het toch nog een keer vertellen.
Zo gebruik ik nu poeder en blush en ik maak winged eyeliners en ik maak looks met oogschaduw!
Zo'n grote verandering met 1 jaar geleden. 
Toen wist ik nog niet eens wat blush was!
Ik heb niet superveel make-up ofzo, ook omdat ik dus pas heel kort geleden begonnen ben met sparen.. (vandaar dat ik ook nog geen make-up stash heb gedaan)
Ik ken best wel veel meisjes die zeggen zovan: ' Make-up? Veel te veel werk ! Moet ik het er  's ochtends weer helemaal op doen en 's avonds weer afhalen, daar zit ik echt niet op te wachten hoor!' 
Ik begrijp dat wel hoor, maar ik doe het vooral omdat ik het heel leuk vind. En 's avonds was je toch je gezicht, dus kun je net zo goed je make-up eraf halen.



















Ik ben echt in de ban van eten en allemaal nieuwe dingen uit proberen en proeven! 
Vroeger was ik sowieso al een snoeperd, maar nu eet ik nog meer.
Ik heb gewoon ook veel meer de behoefte om te eten.
Misschien hoort dat bij de pubertijd..

Mijn favoriete hapjes en drankjes van het moment zijn:

Milka oreo.
Chocolade brownie.
Noodles ^^
Smoothies/shakes.
Hersheys White chocolate with cookies. 
Hema chips.
 En niet te vergeten hazelnoot, yoghurt, mango of karamel pecan ijs !

















Dan was dit het alweer :(

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vergeet niet te reageren! 
Want dat zou ik heel leuk vinden.

Love,

Sil

Hoe gaat het met jullie?

2 opmerkingen:

  1. ''En 's avonds was je toch je gezicht, dus kun je net zo goed je make-up eraf halen.''
    Jaa...... Nee. XD
    Ik ben veel te lui, veel te veel werk, bah bah bah. Ik vind het ook wel interessant, ik heb best veel make-up, maar ik begon er nepwonden mee te maken, vond ik veel leuker XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja,

    Het is ook wat voor type je bent.
    Jij bent duidelijk niet het reinigende, beauty typ, maar dat maakt niet uit (:

    Je kunt vinden wat je vind.

    x

    BeantwoordenVerwijderen