donderdag 25 april 2013

Limited edition E.L.F 32 kleuren palette.



















Vandaag heb ik weer een review voor jullie!
Deze keer gaat de review over een oogschaduw palette van Elf.
Misschien hebben jullie dit palette ook wel gezien in de unboxing van een tijdje geleden.
Maar ik dacht, het is toch limited edition, dus waarom schrijf ik er geen review over?


















Zo ziet het palette eruit.
Het heeft een mooie en professioneel uitziende verpakking.
Je ziet al meteen de supermooie kleurtjes zitten (:


















Zo ziet het eruit als je het openmaakt.
Er zitten dus 32 kleuren in en een spons applicator.
Persoonlijk vind ik spons applicators niet zo heel fijn werken.


















Hier kun je dan alle kleuren goed zien.
Je ziet dat bovenin meer de nude kleuren zitten en onder meer de opvallende.
Je ziet ook veel bruin tinten in de bovenste rij, als je naar onder gaat komt er wat meer variatie.


















Nog even een schuine foto, want dat vond ik gewoon leuk (:


















Ik laat even een paar kleuren zien waar ik wel benieuwd naar was. Omdat ze me mooi leken. 
En natuurlijk moest ik ook de highlighter uittesten.



















Ik heb hier een roze kleur. Deze vond ik op het eerste gezicht heel mooi.
Dus wilde ik ook even zien hoe die eruit zag.



















Dit is een lila achtige kleur.
Op de foto lijkt hij jammer genoeg een beetje grijs ):



















Je ziet hier twee hele donkere kleuren met gouden shimmers erin.
Ik wilde toch wel heel erg graag weten wat voor effect dit zou geven.


















Hier heb ik de swatches van de kleuren.
Je ziet dat ze hier niet zo heel erg gepigmenteerd zijn, maar ik heb ze ook al uitgeprobeerd op mijn ogen en daar zijn ze veel meer gepigmenteerd!
Ik heb ze in een rijtje:
highlighter
roze kleur
lila grijs achtige kleur
de zwarte kleur links op de foto
de zwarte kleur rechts op de foto

Al met al vind ik dit palette echt heel fijn!
De kleuren zijn mooi en goed gepigmenteerd (helaas niet op mn hand).
Je kunt er hele mooie looks mee maken.
Als jullie een look met dit palette willen moeten jullie dat even achterlaten in de comments!

Je kunt dit palette voor 6,- euro hier kopen.

Kus van mij,

Sil

8 opmerkingen:

  1. Maak er een look mee! doe ook een keer iets met fashion!!
    Bijv de wardrobe tag :) zoek maar op youtube.

    Xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die ken ik! Zal ik hem het weekend doen?
      Heb je nog andere requests?

      xxx

      Verwijderen
  2. Jaa leuk!!

    Je kan de 'my boyfriend does my make up tag doen'
    En de bff tag !!!


    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit weekend gaat helaas niet meer lukken, maar maandag kan het wel :)

      Het zou mij ook superleuk lijken om de : my boyfriend does my make-up tag te doen.
      Maar ik heb geen boyfriend :s

      Als mn bff in een video wilt kan ik die tag ook wel doen (:

      Thanks voor de requests!

      Xx

      Verwijderen
  3. Ik wil dat zeker wel met je doen hoor Sillo :)
    Als je mij met Bff bedoeld dan ;)

    XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen