zondag 21 april 2013

Lucia gaat stoppen

Hey allemaal, ik ga stoppen met het beheren van dit blog, ik laat alles aan Silver over. De laatste tijd merk ik dat veel mensen het niet leuk vinden wat ik doe aan dit blog, ik besteed er weinig tijd aan, ik verpest het blog, etc. Ik krijg veel negatieve reacties dus. Ik vind het zelf heel jammer, want ik was er zelf heel enthousiast over en ik wilde samen met Silver bekend worden met ons blog. Dat gaat niet lukken, want ik vind het veel belangrijker dat jullie (de kijkers) mijn blogposten leuk vinden, dat is niet het geval dus ik stop ermee. Ik hoop dat Silver dit blog heel mooi maakt en er lang mee door gaat. 

Ik hoop dat jullie nog lang van Silver's blog gaan genieten.

Lucia

3 opmerkingen:

  1. Leuk dan hoeven we je vieze hoofd niet meer te zien. Hoer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fuck you maylena dat jij geen leven hebt en daarom boos bent is niet mijn probleem

      Verwijderen