maandag 22 april 2013

Nieuwe lay-out !














Hallo mensen,

Aangezien Lucia gestopt is met beheren (wat ik best wel heel jammer vind), vond ik dat dit blog wel eens een nieuwe lay-out mocht.
Ik wilde het even helemaal anders 0mdat het toch wel een soort van opnieuw begin is.

Dus, heb ik voor een heel ander kleurenschema gekozen.
Het is nu donker turquoise achtig met nog steeds wel dat lichte peachy roze en zwart.

Ik heb een achtergrond afbeelding met allemaal dingetjes die met mijn blog te maken hebben gekozen.
Dat is dus make-up, een camera, parfum, een zonnebril en tasje (hoort bij mode) en er staat ook een horloge op (niet dat dat heel veel met bloggen te maken heeft ofzo :p)

Ik heb de lay-out samen met mijn beste vriendin en buurmeisje 'Michal' gemaakt.
En dus als bedankje voor deze supermooie lay-out kun je haar even volgen op twitter en instagram:

Twitter: @michaaaaal
Instagram: @michalboonstra

Daar wordt ik blij van jongens :)

Ook wil ik nog even zeggen dat ik de website URL ga veranderen..
Dat is dus wat je intypt als je naar de website gaat.
Nu is dat : www.sil-luus.blogspot.nl
Maar Luus is er dus niet meer..

Hebben jullie daar nog ideeën voor? 
Misschien: www.mystyle.blogspot.nl ?

Geniet van deze heerlijke middag en denk ondertussen even na over de URL ;)

Kusjes x

10 opmerkingen:

  1. lucia is toch je beste vriendin?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is Michal dan je beste vriendin?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wiihihihihihihihihihi dat ben ik lekker lekker :) :) :) :) ! HAHA NEE GRAPJE IK BEN MELIGGGGG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en trouwens bedankt dat je me nog even noemt dat waardeeer ik heel erg van je skattenbout :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Serieus, het maakt me zo pissig dat zelfs op blogs mensen weggepest worden. Ik kan er niet tegen XD
    Waarom begint Lucia niet ook een eigen blog? Da's ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. www.mystyle.blogspot.nl is een goede url denk ik xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel dat je meedenkt! Ik denk dat dat hem wordt (: x

      Verwijderen