woensdag 29 mei 2013

30 Facts About Me


Hoi iedereen, vandaag heb ik weer een tag voor jullie ! 
Deze tag heet de :'30 facts about me'
Het gaat erom dat je 30 korte, maar leuke, feitjes over jezelf verteld.
Dan kun je doen in een video, maar ook in een artikel.
Dat is wat ik nu ga doen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!





1.
Ik kan niet zonder mijn sloffen. Ik weet het, het is nu lente, maar toch doe ik genoodzaakt mijn sloffen aan als ik thuis ben van school. En doe ik ze 's avonds als ik ga slapen pas weer uit.
2.


Altijd als ik thuis kom doe ik een ander t-shirt, vest, of wat dan ook aan. De rede daarvan is dat ik best ver moet fietsen naar school en als ik dus thuiskom van een drukke schooldag en een fietstocht voel ik me een beetje smerig. Ik weet niet wat het is..
3.

Ik heb standaard een borstel en een paar make-up producten in mijn tas mee naar school.
5.

Geen ballerina's of dat soort dingen voor mij, serieus. Vreselijke schoenen vind ik dat.
6.

Ik draag elke dag make-up. Elke dag minstens mascara. Anders ga ik de deur niet uit.
7.

Ik wilde al van kind af aan naar het Gymnasium. Toen ik in groep 8 hoorde dat het niet ging lukken omdat ik mijn cito had verkloot was ik echt even van de wereld. Ik was zo verdrietig.
Ik zit nu op het Havo/Vwo, maar na de zomervakantie ga ik toch nog naar het Gym.
8.

Ik haat teamsporten. Sowieso ben ik niet goed in sport, maar teamsporten... Getver. Ik irriteer me alleen al dood aan het idee dat iemand de fout in gaat als je net een goed goal kan maken, of whatever.
9.

Een heel persoonlijk feitje van mij is dat ik niet zonder knuffel kan slapen. Hell no, zonder dat beest lijd ik aan gebroken nachten.
10.

Ik reageer altijd mijn woede af op mensen die ik niet mag. Misschien niet zo'n goed feitje, maar ja... 

Michal en ik.

11.

Ik kan niet zonder Michal. Ze is mijn beste vriendin en misschien klinkt het een beetje cliché, maar ik hoop dat het voor altijd zo blijft.

12.

Ik hou niet zo heel erg van alleen zijn. Wel als ik me ergens op wil concentreren. Of als ik boos ben en ik even de hele wereld haat, maar over het algemeen vind ik het erg fijn om in gezelschap van vrienden of familie te zijn.
13.

Ik heb echt een hekel aan mensen met vooroordelen. Tuurlijk heb ik zelf ook mijn bedenkingen over sommige personen, maar echt van die mensen die je 1 keer gezien hebt en dan al een oordeel over je klaar hebben liggen zijn echt hatelijk.
14.

Ik val best vaak uit tegen mijn ouders. Door al de drukte die ik heb, school, mijn blog, youtube, enzovoorts vind ik het fijn om me soms even af te reageren. Dat doe ik tegen mijn ouders omdat ik op zo'n moment denk: 'Hun begrijpen het vast wel.' Dan doe ik hun er geen pijn mee, denk ik dan.
15.

Soms maak ik mezelf wijs dat ik moet afvallen en op dieet moet gaan ofzo, dus geen snoep, koekjes, chips en die dingen. Maar als ik eerlijk ben hou ik dat echt nooit vol. Ik kan niet zonder eten, nu niet, nooit niet.
16.

Ik zou ook niet zonder mijn telefoon en laptop kunnen. Ik heb mijn blog nodig! En straks heb ik helemaal niemand meer zonder mijn whats'app.
17.

Ik hou heel veel van al mijn broertjes en zusjes. Het zijn er namelijk best veel.. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder heeft een nieuwe vriend die al 2 zonen had. Mijn vader is opnieuw getrouwd met een vrouw die ook al een zoon had. Maar zelf hadden mijn vader en moeder al 2 kinderen. Mijn echt broer en ik. Dat komt erop neer dat ik 4 broertjes heb. En mijn vader heeft ook nog een dochtertje met zijn nieuwe vrouw.
18.

Ik ben best nieuwsgierig. Altijd als ik toevallig iets opvang wil ik weten wat er is of wat er is gebeurd.
19.

Ik wil heel graag betere en milieu vriendelijke make-up dragen. Dus geen budget merkjes meer.. Ik ben al bezig met geen Essence producten te kopen. Ik ben ook opzoek naar een merk voor natuurlijke make-up producten. 
20.

Ik hou van momenten vast leggen. Herinneringen hebben en dat soort dingen. Het lijkt me gewoon super leuk om later aan mijn kinderen te vertellen wat ik allemaal heb mee gemaakt.



                                                                    Mijn kleine zusje Bodile.


21. 

Ik tennis nu al een tijdje. Ik vind het heel leuk en misschien ga ik er nog wel even mee door. 
Maar volgend seizoen is het weer winter en ga ik niet mee doen. In de winter gaat het namelijk vaak niet door.
22.

Tennis is niet het enige wat ik doe. Ik doe ook aan zangles. Elke dinsdag avond fiets ik een half uur naar een klein gebouwtje in Amsterdam-Zuid en ik vind het geweldig :)
23.

Vroeger las ik heel veel. Nu is dat een beetje afgenomen. Ook door de tijd waar we in zitten. 
24.

Ik had al eerder gezegd dat mijn ouders gescheiden zijn. Ik woon bij mijn vader in Amsterdam. Eerst bij mijn moeder in Friesland, maar ik heb er zelf voor gekozen om te verhuizen.
25.

Ik haat regen.
26.

Ik hou van alleen thuis zijn :)
27.

IK WIL DAT HET NU LENTE WORDT !
28.

Ik ben gewoon gek, iedereen mag het weten. Ik lach om de raarste dingen en momenten. Mijn humor begrijp je niet , haha.
29.

Ik heb op dit moment geen vriendje, maar ik zou er wel heel graag één willen.
30.

Ik hou heel erg van mijn blog en mijn lezers ! Kus voor jullie allemaal!






Dit was de tag alweer.. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! Tot de volgende keer!


Kus van mij,

Silver


4 opmerkingen:

  1. Heej volgens mij is the body shop best natuurlijk. Verder weet ik geen natuurlijke merken :). Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS Ik vind je blog echt heel leuk :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de Body Shop is natuurlijk, maar de producten zijn wel heel duur en meestal niet zo goed te betalen voor meisjes van mijn leeftijd. Maar ik waardeer het heel erg dat je meedenkt!

      x

      Verwijderen
    2. Ja dat is waar, ik vind het zelf ook best duur ;( x

      Verwijderen