zondag 26 mei 2013

FOTD: Peach Paradise 


























He iedereen, 

Vandaag heb ik een Face of the day voor jullie. Ik laat dan zien wat ik vandaag voor gezicht heb. Dus wat voor make-up ik op heb.
Ik heb voor de naam Peach Paradise gekozen omdat ik heel veel met roze/peach kleuren heb gewerkt. Laat maar weten wat jullie hier van vinden en of ik het wel eens vaker mag doen (: 


Het straalt niet echt zomer uit, daar ben ik heel eerlijk over, maar het is zeker geen grauwe zooi. Ik heb alles heel erg uitgeblend, dus geen lijnen. Alles lekker los, vond ik wel is leuk voor een keer.





Ik heb een combinatie van een Catrice limited edition eyeshadow soufflé en een Catrice limited edition loose eyeshadow gebruikt. Ook heb ik een hele lichte roze kleur uit een MAX palette gebruikt.




















Op mijn wangen draag ik een mooie peach roze blush van MAX met daarboven een highlighter van ELF. Zo geef je een gezonde uitstraling aan je wangen.














Door mijn lippen eerst verzorgd te hebben met een lipcream van Nivea zijn ze super zacht geworden. Hierdoor kon ik heel gemakkelijk een lipcream van Essence aanbrengen en had ik meteen een zijdezacht effect.


















Alle producten op een rijtje:

  • So Me BB-cream in light
  • Lancome Paris Photogenic Ultra Confort foundation in 010 porselain
  • E.L.F under eye concealer & highlighter in Fair/Glow
  • Catrice Skin Finish Compact Powder in 020 Natural Beige
  • MAX highlighter blush in 030 Rose Wood
  • Essence i love stage eyeshadow base
  • Catrice Limited Edition Hidden World Eye Shadow Soufflé in CO2 Yes, I Wood !
  • Max 18-colour palette in 04 Colour Me Crazy
  • Wimperkruller van de action
  • Maybelline Newyork The Rocket Volum' Express 
  • Nivea Lipbutter Raspberry Rose
  • Essence Stay Matt lipcream in 01 Velvet Rose
  • ELF proffesional kwasten set
























Laat me weten wat jullie van de look vonden en of jullie een tutorial willen.
Fijne zondag iedereen!

Kus,

Silver , x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten