zondag 12 mei 2013

Voor de allerliefste mama ♥


Het is weer zover, Moederdag! 
Lekker je moeder verwennen, ontbijt-op-bed, kado's.. Heerlijk! 
Ik wilde even met jullie delen wat ik deze keer aan mijn mama heb gegeven.

Deze keer kreeg ze een pakketje van Baylis & Harding. 
Een merk dat bodylotions, shower gels en nog veel meer verkoopt. 


Als eerst even over de verpakking. 
Hij is roze met bloemen. De bloemen zijn donker roze. De verpakking wordt bij elkaar gehouden door een roze lint met daarop Baylis & Harding in gouden letters. Boven op zit een soort van strikje.

De verpakking bestaat uit twee platformpjes met daar tussen een soort van plastic raampje. Door het raampje kun je de twee producten zien.

Ik vind de verpakking echt super leuk! Het is ook slim gedaan. Je kunt, zo als ik al zei, de producten door het raampje zien. Zo weet je wat er in zit en hoe het er uit ziet. Dan wordt je ook niet verrast. Als je bijvoorbeeld dacht dat het product groter was. Ik vind de bloemetjes ook heel snoezig staan. 


Het was wel even moeilijk met openmaken. Echt een raadsel hoe je dat lint eraf kreeg, want het zat aan de onderkant helemaal vast geplakt. 
Blijkbaar was het dus de bedoeling dat je aan de onderkant het etiket eraf scheurde en zo het lint kon verwijderen. 
Daarna moest je het bovenste platform met het raampje eraf tillen. 


Hier zie je de twee producten nog in het onderste platform. Ook deze zaten helemaal vast geplakt aan het platform. 
Goed trekken dus ;) 


Er zit een body wash en een bodylotion in. Ik moet wel even zeggen dat beide producten best wel groot van formaat zijn. Fijn natuurlijk! Ze zijn allebei roze. Net zoals de verpakking. 



Over de body wash. Het heeft een roze gelly substantie. Ik vind gelly dingen persoonlijk heel fijn. Het is niet te nat en niet te glibberig. Anders dan van dat soort van zeep achtige gel. 

De body wash bevat 'peony, white tea & jasmine'. Hij ruikt lekker zoet en bloemig.
Echt iets voor m'n moeder :) 

Er zit 500 ml in. Best veel dus. 


Ja, ik moest een foto van de dop maken. 
Want er zit echt heel leuk 'Baylis en Harding' ingegraveerd. 


Dan de bodylotion. De body lotion is wit en ruikt overheerlijk! Deze is roze en heeft ook de bloemen die op de verpakking staan. Hier zit ook 'peony, white tea & jasmine' in. 

Er zit 200 ml in. Volgens mij is dat best normaal voor een bodylotion. 


Nog even een foto van die leuke bloemen .



Als je de doppen eraf draait zit er nog een laagje aluminium folie op de opening
Zodat de inhoud er niet zo maar uitloopt.
Handig ;) 


Ik vind dit echt een perfect kado voor Moederdag! 
Lekker om je moeder te verwennen. 

Dit duo kost 7,95 en is te koop bij de drogist.

Zo zie je maar, je krijgt best wel veel voor 8 euro vind ik.. 

kuskuskus,

Sil, en nog een fijne Moederdag voor al jullie moedertjes :) 

Wat heb jij je moeder gegeven voor Moederdag? 







6 opmerkingen:

  1. ik had een douchegel van weleda gegeven & die was ook acht euro :P x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weet je misschien waar je allemaal zulke leuke achtergronden kan vinden net zoals die van jou?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op http://www.weheartit.com kun je super leuke plaatjes vinden ! x

      Verwijderen
  3. Hoe doe je dat 'mijn kijkers'dingetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je ook een blog op blogger? Dan moet je bij -indeling-gadgets-*je krijgt een lijst met gadgets*-daar staat als het goed is pageviewers bij.. xo

      Verwijderen