dinsdag 21 mei 2013

Bestelling gedaan op NewLook


Hoi mensen, kennen jullie mij nog? Silver, jeweetwel. Ergens helemaal achter in je hoofd staat die naam vast wel.
Sorry dat ik een tijd niets meer van me heb laten horen. Ik probeerde twee video's up te loaden, maar sindsdien lukt het niet meer om video's up te loaden.
Ja, ik weet het, dat is heel kut.
Wel staan deze twee video's op mijn youtube kanaal. Dus, mocht je interesse hebben: Zoek Silver Leferink op youtube.

En nu over dit artikel. Gister heb ik een ding besteld op Newlook.com
Het is wat je noemt een onesie. Misschien kennen jullie het, misschien ook niet.
Het is dus een soort van pak. Een jumpsuit als het ware. Maar dan een wat comfortabel model. 























Ik heb gekozen voor een donkerblauwe. Hij heeft een capuchon en en staat 'NERD' op.
Ik vind blauw sowieso een hele leuke kleur, maar omdat het een lekker huispak is vond ik het ook wel leuk als het een lekker onopvallende kleur was. En door dat 'NERD' wordt hij nog leuker :)
























De prijs en dat soort dingen horen jullie nog wel. Ook als hij binnen komt (waarschijnlijk zaterdag of zondag) schrijf ik nog een uitgebreid artikel.

Veel plezier deze week en lekker aan jullie huiswerk!

xo Silver 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten