zaterdag 12 oktober 2013

Tightlining - Met wat en hoe?
























Welkom bij mijn nieuwe artikel,

Deze keer ga ik het hebben over tightlinen.
Sinds kort is het weer helemaal in. Persoonlijk vind ik het ook een hele goede manier om je ogen groter en je wimpers voller te laten lijken. 
Dus ik zal maar meteen beginnen met vertellen wat het eigenlijk is en hoe ik het doe.














Tightlinen is eigenlijk het donker maken van je bovenste waterlijn, die verstopt zit onder de aanzet van je wimpers. Het is supermakkelijk en dus een hele goede manier om je wimpers voller, zwarter en meer volume te geven. Door het zwarte lijntje lijken je ogen ook nog wat groter. 

















Je doet het simpelweg door je oogpotlood eigenlijk in je oog te zetten. Het oogpotlood steunt dan op je waterlijn en zo kan je heel makkelijk een lijn trekken.















Dan doe je je oog dicht en schuif je het potlood heen en weer. Het kan zijn dat je potlood niet meteen genoeg afgeeft door de vochtigheid in je oog en op je waterlijn. Doe het dan gewoon nog een keer en nog een keer. Je kan dit doen voor of na je mascara. Hier deed ik het toevallig na, omdat ik er later pas achter kwam dat ik hier best een artikel over kon maken.
















Wat ik gebruik voor het tightlinen is gewoon een simpel zwart kajal pencil van Essence. Je kunt elk oogpotlood gebruiken dat je maar wil.
















Super simpel, mooi, handig en leuk dat tightlinen.
Ik raad het je zeker aan als je niet zo veel tijd hebt in de ochtend, maar toch wat meer met je ogen wil doen dan alleen mascara.

Love you guys,

kisses x Sil

Ps. Morgen weer een onbeknipte vlog! Dus hou mijn youtubekanaal in de gaten: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten