dinsdag 15 oktober 2013

Fake Real-Techniques kwasten
















Hee iedereen, 

Nieuwe week, nieuw artikel.
Deze keer een review over de onlangs nieuw gekochte 'Fake Real-Techniques' kwasten.
Ik ben super benieuwd hoe ze werken en of ze ook echt werken.

Dus veel lees plezier!

















Bijna iedereen kent de Real Techniques kwasten wel. Meestal de dikkere grotere kwasten met een huls van  oranje, geel of roze. Ze zijn heel erg geliefd en iedereen die maar een beetje beauty expert is heeft ze in haar stash zitten. Dus ook ik kon het niet laten om ze een keer te kopen. Alleen heb ik wel een beetje vals gespeeld...
















Zoals je al in de titel kon lezen heb ik fake kwasten gekocht. Mijn huls is dunner en heeft niet de beschrijving die er eigenlijk op hoort.
Ook voelen mijn kwasten synthetisch en zo zien ze er ook uit.
Maar toch hoor je ook wel heel veel goede dingen over de fake kwasten. 
Waarom zou ik ze dan ook niet kopen voor die paar euro?















Als eerste heb ik de Expert Face brush gekocht. Tenminste, zo heet hij bij de echte Real Techniques collectie. Die van mij had echter geen naam. Toch denk ik dat ze allebei een beetje hetzelfde effect moeten geven. Hij is voor het aanbrengen van concealer en foundation. Eigenlijk een soort van stippling brush, maar dan staan de haren dichter op elkaar.
















De kwast is iets kleiner dan het origineel. Wat ik persoonlijk wel fijn vind. Zo kan ik mijn concealer beter op de plekken blenden waar ik het ook echt wil. Met grotere kwasten heb je toch snel dat je je concealer dan over je hele gezicht blend, terwijl je het eigenlijk alleen op je neusbrug en onder je ogen wil.
Met deze kwast lukt dat dus heel goed :)
















Ik ben zo blij met deze kwast. Hij is super zacht, super fijn en super goedkoop.
Echt een van de betere budget kwasten.
Nogmaals : I love it.
Kopenkopenkopenkopen.

Prijs: rond de 2 euro. 
















Dan heb ik de setting brush.
Deze kwast is bedoeld voor highlighter, bronzer en blush.
Hij heet setting brush omdat je je gezicht vorm geeft (set).
Ik was heel erg enthousiast om deze testen :)
















Mijn setting kwast is dunner dan het origineel. Dat kon twee dingen beteken:
Of hij kon beter en preciezer aanbrengen, of hij zou echte strepen achterlaten.
Gelukkig is dat laatste niet in vervulling gegaan. 















De setting kwast brengt het product mooi aan. Ook deze is echt super zacht en behoorlijk fijn.
Het enige echte nadeel is dat hij een beetje stroef is.
Hij glijd niet zo makkelijk over je huid als die expert face kwast.
Misschien is dat omdat hij heel nieuw is, maar dat kan ik niet zeker zeggen.
In ieder geval ben ik ook heel blij met deze! 

Prijs: Ook rond de 2 euro. (Ik weet de prijzen niet precies, want ik kon deze later niet meer terugvinden op de site).















Weer een tevreden review! 
Ik ben heel erg blij met deze kwasten en ik kan ze je zeker aanraden.
Ze zijn weliswaar niet het makkelijkste te krijgen, je moet er lang op wachten.
Er zijn veel verschillende manieren om eraan te komen:

- Ebay
- Amazon
- Marktplaats (daar kun je alles vinden, dus dit vast ook.)
- Buyincoins (ik heb ze bij Buyincoins besteld. Ik zou daar toch een bestelling doen.)


Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat jullie overwegen om ze ook te kopen :)

x Sil

Ps. Ik weet niet zeker of er donderdag een video komt, want ik heb veel toetsen... Sorry alvast! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten