dinsdag 5 november 2013

I'm Back! 

Yes, yes, yes, yes.
Eindelijk ben ik daar weer. 
Na 2 weken van niets posten (oke, 1 vlogje) ben ik weer teruggekeerd, maar niet met helemaal goed nieuws...

Zoals jullie misschien wel weten zit ik nu in klas 2 Gymnasium. 
Vorig jaar zat ik in een Havo-Vwo klas. Ik ben dus overgestapt.
Ik merk nu dat het echt een moeilijk niveau is. Ik haal niet hele goede cijfers en ik weet van mezelf dat ik gewoon beter kan. 
Ik moet er gewoon meer werk aan besteden, net zoals deze 2 weken en dat gaat dus ten koste van mijn blog en youtube.
Wat ik overigens echt heel erg jammer vind, maar het hangt gewoon af van de week.
Deze week kan ik gewoon posten, want ik heb maar 2 toetsen en korte uren, maar bijv. volgende week kan dat weer heel anders zijn. 

Het hangt er dus gewoon van af. Ik hoop dat ik rustige weeken heb *pray* .

Kusjes, Sillie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten