zondag 25 mei 2014

HALLO

Hey, hoi, hai mijn (ik hoop nog steeds) volgers. 
Aller eerst: How's Life?
Jezus, wat heb ik jullie lang niet gesproken, echt lang lang. 
Maar daar ben ik weer. Ik ben er helemaal en ik ga weer BEGINNEN.

Een nieuw begin. Dat is wat dit is.
Eindelijk heb ik weer tijd, eindelijk. 
Eindelijk kan ik doen wat ik leuk vind, eindelijk.

Ik hoop zo erg dat jullie mij nog steeds beschouwen als blogster en dat weer willen doen, ik hoop het heeeeeel erg. Ik hou van jullie, always did, always will. En ik ga deze maand jullie koppen eraf praten, want ik heb zoveel om goed te maken. En dat zal ik dan ook doen. 

Mijn blog krijgt een nieuwe naam, en een nieuw doel.
Ik blog uit mijn leven, mijn ervaringen, mijn gedachtes. Geen makeuptutorials en die shit (tuurlijk kan je me om advies vragen). Maar ik wil het echte werk doen. Het goede, het interessante. Het VideoBloggen en Daysoutmylife. Want ik wil jullie iets bijbrengen, ik wil jullie mijn leven vertellen alsof het een boek is dat je open slaat en blijft lezen, je blijft lezen en wacht op die post, die post die weer je dag leuk maakt, die meer kleur in je leven brengt. Die je dingen leert.

Ik hoop natuurlijk dat jullie dit ook leuk vinden. Want er zijn al zoveel makeupgoeroe's en alles. Ik wil iets anders doen. 


Heel, heel, heel erg veel liefde van Yours Truly, Silver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten