dinsdag 10 juni 2014

First message 

Zo, ik heb even een weekje gewacht met posten om het jullie even te laten bezinken. 
Maar dit is dan mijn enige echt eerste diary post.
Ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooo excited!! Ik heb zoveel zin in de komende tijd. 
Ik zal een post online zetten om de 2 dagen denk ik, want ja, ik moet me nog steeds kapot werken voor school, jippie. En nu helemaal... Ik ga namelijk volgend jaar naar een andere school. Ipv Het St. Nicolaas Lyceum ga ik naar het Vossius Gymnasium. Nou is dat nog niet helemaal zeker, want ik moet nog een heel boek latijn en grieks in de zomervakantie doen, maar ik wil het wel heel graag. En nu : Waarom? 
Naja ik voel me gewoon niet op mijn plek op het nicolaas. Niet dat het geen goede school is hoor, maar het is gewoon niet zo mijn ding als je begrijpt wat ik bedoel..

EN DAN NOG IETS: 2 juli ben ik gewoon jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk 14 jaar. Wat duurde dat lang zeg. Verder is er niet zo veel bijzonders aan een verjaardag, maar ik wilde het gewoon even melden :)

De volgende keer word de post wel wat langer, maar dit is meer een inleiding; vandaar zo kort. 
Ik hoop dat jullie nu een beetje begrijpen wat ik bedoel met een diary post. En ik hoop ook dat jullie deze manier leuk vinden en er net zoveel zin in hebben als ik! 

Heel veel liefde van mij, Silver

Geen opmerkingen:

Een reactie posten