donderdag 7 februari 2013

Flowers.

Bloemen vind ik persoonlijk kleurig, vrolijk en mooi (niet allemaal natuurlijk :).) Ze geven een mooie uitdrukking. De meeste mensen houden van bloemen omdat het een mooi effect geeft (in een kamer bijvoorbeeld). Er zijn vele soorten bloemen, verschillende kleuren en vormen. Sommigen zijn heel groot maar sommigen heel klein. Sommigen zijn in aantallen, sommigen alleen.

Hier zijn een paar soorten bloemen:

Rozen.

                                                                                                                                                                         













Hierboven zie je rozen, persoonlijk vind ik rozen heel mooi. Rozen zijn er in veel kleuren, maar de mooiste vind ik de licht roze en de witte. Rozen vind ik bijvoorbeeld ook mooi bij een bruiloft, maar het is ook leuk als je gewoon rozen in een vaas hebt staan. Rozen hebben een bepaalde betekenis voor veel mensen 'de liefde'...

Zaadjes van paardenbloem.


















Hier zie je de zaadjes van en paardenbloem. Dit is geen bloem meer, maar ik vind het wel een goed voorbeeld van een bloem, want het is een bloem geweest. Dit plaatje heb ik gekozen omdat je goed ziet dat die zaadjes eraf vliegen. Dat geeft een mooi effect. Deze bloemen vind ik niet mooi, maar ze zijn wel heel leuk! Als je blaast vliegen al die zaadjes door de lucht, dat zou een mooie foto zijn..

...




















Ik zou niet weten hoe deze bloem heet.. Maar deze bloem vind ik heel mooi. Vooral omdat het zo'n 'zachte' bloem is (daar bedoel ik mee, de kleuren en de vorm). Dit zou een mooie trouw-bloem zijn. Deze bloem zou ik niet in m'n huis zetten, maar gewoon op een grasveldje of in een tuin. Deze foto vind ik een mooi effect hebben door de zachte kleuren en de wind die op de bloem valt..

Klokje.






















Dit zijn mooie vrolijke kleine bloemetjes. Ze staan vaak met een groep bij elkaar. Volgens mij bestaan deze bloemen ook in het wit. Deze bloemetjes heb ik zelfs een keer in de winter in mijn tuin gezien :). Zelf vind ik deze bloemetjes vrolijk en simpel, maar dat komt ook door de kleur paars want verder is het niet zo'n bijzondere bloem vind ik. Deze bloemetjes staan mooi in een tuin, maar niet binnen..

Tulpen.
















Hier boven staan rode en witte tulpen. Tulpen zijn er in heel veel soorten kleuren. Tulpen vind ik zelf niet geweldig. Maar ze hebben wel een bijzondere vorm. Deze foto vind ik wel mooi. Zelf zou ik tulpen niet kopen, maar als ik het van iemand zou krijgen zou ik het wel leuk vinden. Als ik heel lang in de auto zit, zie ik soms wel hele velden met tulpen in verschillende kleuren, dat vind ik wel heel mooi om te zien.

Nou dat was het weer, ik hoop dat jullie het deze keer leuk vonden, de volgende keer schrijf ik over Phones :).

Laat je even weten wat jouw lievelings rozen zijn? Schrijf dat bij de comments, Alvast bedankt!

xLuus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten