donderdag 7 februari 2013

Show me your tattoo.

Er zijn veel soorten tattoos. Veel plekken, veel vormpjes, veel kleuren..
In je nek, op je voet, tussen je vingers, achter je oor.
Ik heb een paar tattoos voor jullie! 



















Ik vind tattoos mooi, maar ze moeten wel klein en bijzonder blijven.
Ik hou niet van grote afbeeldingen die je hele rug bedekken.
Ik vind een tattoo van 2 centimeter veel mooier.
Zelf geef ik de voorkeur aan wat symbolische dingen, zoals een ankertje of een zwaluw.
Ik vind ook niet zo heel veel plekken geschikt voor tattoos.
Ik vind tussen je vingers of achter je oor mooie plekken.
Ik heb een paar tattoos uitgekozen die ik wil laten zien.


Zwaluw



























Deze tattoovind ik heel mooi. 
Zoon groepje vogels is subtiel, maar geeft wel een heel bijzonder effect.
Misschien zou ik dit niet zo snel achter mijn oor doen, maar drie zwaluwen tussen mijn vingers zou ik wel heel mooi vinden.
Ik vind deze tattoovooral zo mooi, omdat hij niet heel uitgebreid is.
Er zijn 'gewoon' zwaluwen afgebeeld.
Niets speciaals, maar juist daarom vind ik ze zo mooi. Je hebt niet veel nodig om iets heel mooi te maken. En dat vind ik nou juist zo speciaal.

Het forever-teken 



























Ik had al gezegd dat ik deze plek heel mooi vond om iets te tatoeëren.
Ik vind dit forever-teken ook een mooi teken.
Ik hou van symbolische tekens en dit is daar één van.
Net zoals de zwaluw is het forever-teken heel subtiel, maar wel heel speciaal.
Het is een kleine tattoo, maar heeft wel veel betekenis.
Een van die tattoos die ik later misschien wel wil nemen.


Tekst






























Deze tattoos vind ik niet zo mooi. 
Tattoos met tekst vind ik sowieso minder speciaal dan tekens.
Ze doen gewoon niet iets speciaals met me. En dat doen sommige tekens wel.
Ookal heb je nog zoon bijzondere mooie tekst op je lichaam getatoeëerd, ik denk dat ik het nooit zo heel mooi ga vinden. 
De tekst hierboven vind ik een mooie tekst. Maar dan gewoon op papier! Niet op je lichaam.
Ik weet dat er heel veel mensen zijn die het wel heel mooi vinden, maar het is gewoon niet zo mijn ding.


Het hart

























Dit is nou één van die dingen die ik mooi vind, maar niet super.
Ik vind de plek wel mooi, maar het hartje vind ik net weer 'iets' té simpel.
Het heeft natuurlijk wel iets bijzonders en dat vind ik er ook mooi aan, maar het is net niet bijzonder genoeg.
Ik vind dat krulletje waar het hartje op eindig wel een mooi detail. 
Een soort van 'niet heel hart gevoel' krijg ik ervan.
Ik vind dit dus wel een mooie, maar de zwaluw blijft mijn favoriet.

Zo, dat was dan alweer de laatste!

xSil


Welke tattoo(s) zou jij later wel willen? Laat je antwoord achter!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten